Cerita Hot

PERJUMPAAN SEMULA

Memang sudah menjadi lumrah manusia…kalau ada yg memberi pasti ada yg menerima…bermula dengan gurauan akhirnya menjadi kenyataan.Itulah yg terjadi pada 4 tahun yg lepas.
Selepas sahaja tamat tingkatan lima,aku bersama-sama rina,imah dan syasha mengorak langkah ke menara gading di salah sebuah universiti di ibukota.Tak perlulah aku menyatakan nama uni tersebut.actually masa sekolah dulu aku ader beberapa org klik.antaranya adalah ainol,saiful dan halizi termasuk member-member aku yg tadi.oleh kerana nasib yg tidak menyebelahi mereka.mereka hanya menyambung pelajaran ke tingkatan enam sahaja.

Syukur,kami bertiga berjaya melepasi halangan demi halangan dan berjaya menjawat jawatan yg agak standard.pada suatu petang aku,imah dan syasha ssesaje makan angin di pulau pangkor.tengah cuti tahun baru cina ketika tu.semasa itulah kami terkenangkan kenangan di waktu persekolahan.sungguh indah…tiba-tiba rina mencadangkan agar membuat satu perjumpaan semula dengan member sekolah dahulu.

Kami bercadang utk membuat perjumpaan semula di sebuah hotel di johor.walau bagaimanapun…cuma 15 org sahaja yg hadir…iaitu aku,rina,imah,syasha,ainol,saiful,azizi,ucop,salim,kima,ina,radzi,nana,mimi dan faizol.selepas berparti aku mahu mengundur diri utk naik ke bilik dan member lama aku azizi juga ingin naik ke biliknya utk berehat kerana keesokan harinya dia ingin bertolak ke hongkong utk menyambung pelajarannya.kami bersaing ketika naik ke bilik hotel.ketika itu aku bergurau kepadanya bahawa aku takut nak tinggal seorang diri…seperti adik beradik dia menjawab “uikh,nanti lain pulak yg jadinye…aku ni pemurah sikit”,kah kah kah berderai ketawa dr kami berdua.

“Tapi kalau bebetul apa salahnya kan? hehehehe”,azizi menyambung lagi…dalam hati aku mengatakan kemungkinan si azizi ni gila ni….lerrrrrr ape la mamat sorang ni
tapi ketika aku membelok utk ke blok bilik aku…kurasakan…seperti bulu roma ku berdiri dan dalam kata lain..aku berasa seram mengigatkan cuma ada 2 bilik sahaja yg disewakan di bhgn blok aku tu…
tanpa berfikir panjang aku berpatah kembali dan menuju ke bilik azizi sementara menunggu member balik dr parti.
di bilik azizi,kami berdua bersembang…aku berasa mengantuk lalu aku maminta izin azizi utk berbaring sebentar sementara menunggu kawan yg lain pulang.
ketika berbaring…ku lihat azizi masuk ke bilik mandi utk mandi…aku tidak menghiraukannya..tapi dalam beberapa minit
azizi keluar kembali cuma bertuala..
alamak seksinya member aku sorang ni…
azizi menegur…”uikh lain macam jer pandang tu…ada makna ni…”,aku cuma tersenyum…tiba-tiba azizi mengelus rambut ku…aku berasa asyik…tangan nya menjadi semakin liar meneroka tubuh ku ….aku cuba menepis…tapi tangan kasarnya dapat menepis dan terus rakus…aku menjadi semakin asyik apabila…dia meraba payudaraku..dengan penuh kelembutan dia berbisik kepada ku..”syazana…kau tahu..aku mencintai mu sejak kita di tingkatan 3 lagi sayang…dengan jaminan itu…aku membiarkan azizi membuka butang bajuku satu persatu”jangan zi…aku merintih…tolonglah…aku tidak berdaya lagi…lalu dia membenamkan mukanya ke celah kelenkangku…aku menjadi semakin asyik…setelah puas azizi menggomolku..tiba masanya dia memasukkan kemaluannya ke dalam mahkota yg ku pelihara sekian lama…pada mulanya
dia agak susah utk melakukannya…dia mengangkangkan ku dengan lebih luas lagi…dengan sekali henjut kali ini dia berjaya menerobos masuk ke dalam lubang kemaluan ku…
kali ini aku menjerit kecil dan asyik…kami berlayar bahtera tanpa apa apa halangan pada mulanya…azizi sungguh hebat pada malam itu…tak ku sangka…yg mencemarkan kehormatan ku ini adalah teman persejuangan sendiri…
tetapi ketika itu aku tidak menghiraukannya…asalkan aku dapat sampai ke pulau impian…
kami melakukan sebanyak 4 kali malam itu…

Baca Juga: Ayahku Sendiri

Pelbagai kemahiran yg dapat aku pelajari pada malam itu…
sesungguhnya azizi adalah seorang lelaki yg perkasa
habis seluruh satu badanku berjaya di tawannya…sebelum pulang ke bilik…dia meminta utk menjilat kemaluanku buat kali terakhir…dan ku relakan…ketika asyik membuat kerja tersebut…pintu bilik di ketuk org…ku ingat ainol dan saiful yg pulang dr parti…dengan menggelabahnya aku dan azizi memakai baju…lalu azizi dengan membuat muka selamba
membuka pintu…tapi…..siapa pak cik ni ya?

Selepas peristiwa malam itu kami telah diishtiharkan sebagai pasangan suami isteri kerana pak cik yg tidak ku kenali itu adalah maij iaitu majlis agama islam johor

Related Post

Perawan Mesum Dengan Vini Cantik dan Seksi Matahari siang terasa begitu menyengat membuat pakaian seragam Vini basah oleh peluh, begitu juga pakaian dalamnya terasa lengket. Dia pulang diantar ...
BEKAS KAKAK IPAR Bila ingatkan balik pengalamanku bersetubuh dengan pompuan ni.. aku teringat balik... saat-saat dimana kesucian terunaku telah tercemar. Korang mesti ...
Adik Ipar Lebih Bervariasi Andry (bukan nama sebenarnya) adalah seorang pria berumur 35 tahun dan telah berkeluarga, istri saya seumur dengan saya dan kami telah dikarunia 2 ora...
ML dengan Sahabat Istriku Yang Lagi Menjanda Kisah ini terjadi beberapa bulan berselang saat kami sedang berada dikota B, kota kelahiran istriku, kebetulan kami mempunyai rumah disana dan saat it...
Reuni dengan Ibu Guru Muda yang Kini Telah Menjadi... Sejalan dengan waktu, kini aku bisa kuliah di universitas keinginanku. Namaku Jack, sekarang aku tinggal di Yogyakarta dengan fasilitas yang sangat ba...
Kisah Mesum Dengan SPG Cantik Namaku Niko ku duduk sendirian menikmati pemandangan pantai sore itu, baru pertama kali aku merasakan patah hati sampai seperti ini. Mungkin karena su...