Bila ingatkan balik pengalamanku bersetubuh dengan pompuan ni.. aku teringat balik...

Puan Seri Rafidah 25 tahun, berdebar mmenerima suami baru, Razak yang berusia 50 tahun. Malam itu malam pertama mereka berdua menjadi suami isteri. Rafidah adalah isteri ketiga Tan Sri Ramli. Pada suatu malam Ramli dan Rafidah bergaduh. Akhirnya Ramli melafazkan talak tiga kepada Rafidah.Ramli amat menyesal...

Aku nak cerita pengalaman seks aku yang lepas lepas…aku ni pantang tengok perempuan yang dalam 30an keatas. Kalau yang dah kawin yang lagi aku bernafsu… Lepas SPM aku terus keja kilang…semaentara menunggu result keluar..aku kerja laa..cari duit poket.Kat tempat keja aku ni makoiii banyak betul makwe yang gatal2..Ina,Anis..kak Annie tapi yang aku...

Aku dok rumah teres dua tingkat. Jiran aku ni sepasang suami isteri yang tak de anak walaupun hampir 5 tahun kawin. Nama suami dia Hashim dan isteri dia aku panggil Ida je.. Suami dia keje sebagai pemandu lori mana kala isteri dia tak keje. Aku dah ada anak 2 orang. anak aku rapat jugak...

Amir bersiap sedia untuk keluar menjemput Mona iaitu adik iparnya di perhentian bas. Secara kebetulan isteri dan anak anak Amir tiada di rumah kerana menghadiri satu majlis jamuan. Inilah satu satunya peluang untuk mendampingi Mona sebarang gangguan. Mona belum lagi berumah tangga, umurnya baru 18 tahun. Midah, kakaknya yang juga isteri Amir berumur...

Pertama aku melakukan hubungan sex ialah dengan bini kawanku.Aku memang menyewa satu rumah dengannya, kejadian ini berlaku ketika kawanku ini sedang pegi berkerja dan ketika itu aku bekerja pada shift petang jadi pagi tu memang aku dirumah. Pada pagi seperti biasa memang aku bangun awal dan sarapan yang disediakan oleh bini kawanku...

Suamiku mempunyai seorang kawan Cina bernama Ong. Suamiku sering bawa Ong, seorang taukeh balak ke rumahku. Sebagai pegawai kerajaan yang baik dengan MB, Ong gunakan suamiku untuk melobi kawasan balak dengan MB. Oleh kerana Ong selalu datang ke rumahku, aku tak kesah dengan kedatangan Cina itu....

Suamiku seorang playboy. Dia suka bohongi aku. Dia kata dia pergi outstation tetapi dia sebenarnya ada di Kota Kinabalu bermalam bersama girlfriendnya. Aku sudah masak dengan perangainya kaki perempuan. Aku kenali kawan baiknya Jack. Aku call Jack tanya di mana Ramli berada. Dia kata suamiku  pergi...

Aku nak citerkan kat korang fasal pengalaman aku kena rogol dgn kawan kawan suami aku. aku nie baru kawin, tapi tak ada anak masa tu,ntah camana masa hari ulangtahun perkawinan aku yg pertama kami diraikan dlm satu majlis sederhana oleh kawan pejabat suami aku. Kawan suami...

Namaku Salmiah. Aku seorang guru. Di kampung aku lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Miah. Aku ingin menceritakan satu pengalaman hitam yang berlaku ke atas diriku sejak enam bulan yang lalu dan berterusan hingga kini. Ianya berlaku kerana kesilapanku sendiri. Kisahnya begini: kira-kira enam bulan yang lalu...

Ketika perjalanan pulang dari Kota Bahru ke Pulau Pinang, melalui Lebuhraya Timur Barat. Selepas melalui jambatan Empangan Tasik Banding. Kelihatan sebuah kereta mercedes putih berhenti di bahu jalan. Apabila saja kereta ku hampir melintasi, seoarang wanita melambai tangan seperti dalam kecemasan. Aku perlahankan kereta dan berhenti...

Kisah ini dialami oleh teman aku saat ia bekerja di jakarta. Sita nama wanita itu, ia adalah karyawati bank swasta terkemuka. Cantik orangnya, tinggi tubuhnya. Seperti biasa orang lihat, begitu juga sita, karyawati bank selalu memakai rok diatas lutut. Bukan karena itu yang membuat banyak...

Cerita Pemerkosaan Berikut ini akan mengisahkan cerita panas untuk 17 Tahun keatas yang berjudul Cerita 10 Tahun yang Lalu . Silahkan simak cerita porno dibawah. Nama-ku Vania, umurku sekarang 27 tahun, aku seorang ibu rumah tangga dengan 2 orang anak, Michael yang berumur 3 tahun, dan...

Akhirnya saya benar-benar tidak kuat untuk menahan orgasme saya, tapi hal itu tidak boleh terjadi karena saya ingin mencapai klimak saya bersamaan dengan Cindy. Lalu Cindy saya tarik ke atas dan saya rebahkan badannya sehingga saya berada di atasnya lagi. Saya tatap wajah Cindy yang...