Cerita Hot

NIKMATNYA BERSAMA AZMAN

Aku baru lepas SPM sekarang tengah menunggu result. Sambil
tunggu result aku ada bekerja di sebuah kedai pakaian yang
tak kurangnya hebat. Jadi duit gaji yang ada, aku masuk
gym. Sememangnya kalau dari dulu masa sekolah taklah dapat
nak bayar duit bulanan gym tu.Tapi sekarang nie bolehlah
nak bayar. Aku bukannya nak badan macam Arnold tapi cukuplah
sekadar berotot sasa.

Jadi suatu malam tu aku pergi lah gym lepas workout aku pun
macam biasa pergi mandi. tetapi lupa nak bawa seluar
basahan. lagipun tiada orang lain yang mandi aku pun
mandi bogel.

Memang tak ada orang lain kecuali aku, tiba-tiba ada seorang
datang, jadi aku buat selamba aje.Mandi macam biasa masa tu
tengah gosok-gosok pelir. Dia tengok aku dan aku membalas
dengan senyuman. Pada pandangan aku dia seorang yang berotot
dan melayu.

Lepas tu dia nie mandi sebelah aku bogel jugak. Aku buat-buat
tak tahu. Dan kemudian dengar dia mengerang “ahh… Ahh”
aku dengan curious pergi tengok dia dengan menjeling
rupanya dia melancap. Aku pun menunjukkan dia kelakian aku
dengan melancap juga.Dia ke pintu untuk menutup dan menguncikan
pintu.

Dia datang dekat dengan aku lalu berlutut dan menjilat pelir
aku yang nak memancutkan air mani. Sebaik saja dia masukkan
mulutnya dengan pelir aku air mani memancut. aku mengerang
dengan nikmat semasa dia menjilat pelir aku yang basah
dengan air mani.Sambil dia menghisap aku merasa dia menarik-
narik kantung pelir aku kebawah. betapa nikmatnya aku rasa
diperlakukan begitu.

Kemudian dia memusingkan aku dan memasukkan pelirnya yang
panjang itu ke dalam lubang dubur, mengeluar dan memasuk,
mengeluar dan memasuk berulang-ulang kali.Selama beberapa
ketika , man-juice dia memancut di dalam lubang dubur ku. Aku bagaikan
merelakannya.

Selepas itu dia baring di atas lantai dan aku mengambil kesempatan
dengan menghisap pelirnya. Dia kemudiannya menyuruh aku baring
dan kemudiannya baring menyilang sambil menghisap pelir.

Aku dan dia dalam pose 69.dan sejak itu aku sering berkongsi
nikmat lelaki bersama-sama. Pernah sekali aku bersama
dia di hotel untuk melakukannya bersama.

Man, aku sedia melanyani mu.

Related Post

SEX HOT DENGAN KASIR Desy yang masih berumur 25 tahun tidak menyadari bahayanya bekerja sebagai kasir disebuah toko serba ada di Jakarta. Dengan semangat dan keinginan unt...
Guru Nakal Buatku Lemas Dengan lemas aku beranjak keluar dari ruangan itu. Kesal sekali rasanya, sudah belajar sampai larut malam, sampai di sini harus kembali lagi hari Ming...
HOUSEKEEPER Sudah dua bulan Ramlah bekerja di Club Mediratanian di jabatan housekeeping. Tugas hariannya mengemas semua bilik di kelab yang dilanggani oleh mat sa...
Selingkuh Istri Montok dan Ponakan Cabul Maksud serta maksud semuanya saya katakan supaya bisa jadikan pegangan serta rujukan buat kebanyakan orang yang membacanya, agar peristiwa yang kualam...
Memek Tante Girang Kehausan Dan entah berapa kali aku menahan jeritan karena kenikmatan luar biasa yang ia berikan. Walaupun malam sudah puas menjilat, menghisap, dan mencium sep...
Kubiarkan Riski Merobek Robek Bibir Vaginaku Usia perkawinan kami sudah 5 tahun ini namun belum juga dikaruniai seorang anak. Yah mungkin saja yang diatas belum mempercayakannya pada kami. Seb...