Aku Sintia. Suatu hari aku diajak papaku dateng ke pertemuan keluarga papaku. Yang dateng tentunya para om dan tante sodara2 papaku. Aku dateng ndirian karena seperti biasa suamiku masi menggeluti istri pertamanya, kerjaannya maksudku. aku kan jadi istri kebrapa, gak tau deh aku. waktunya habis...

Didalam cerita pengalaman saya yang pertama yang saya beri judul “Masa kecil saya di Palembang”, saya menceritakan bagaimana saya diperkenalkan kepada kenikmatan senggama pada waktu saya masih berumur 13 tahun oleh Ayu, seorang wanita tetangga kami yang telah berumur jauh lebih tua. Saya dibesarkan didalam...

Sudah pukul 7.00 petang. Linda bergegas meninggalkan pejabat untuk pulang ke rumah. Dia tak mahu sampai di rumah selepas maghrib. Pantas dia menuruni anak tangga dan menuju ke keretanya yang diparkir di bahagian basement. Kunci suis diputar dan kereta mengaum kuat. Gear ditolak ke nombor...

Guru-guru muda di sekolah ini memanggilnya Kak Azi. “Oh, Lan, masuklah..” pelawa Kak Azi dengan senyum manja dan lehernya yang jinjang itu kelihatan melintok lembut mengghairahkan. “Tuan pengetua…” sampukku ragu-ragu sambil menapak ke dalam banglow mewah itu. “Abang Samad baru ke JPN…katanya mesyuarat dengan Pengarah”....

4 tahun berlalu..masa tuh aku form 4..makcik aku 21..dia tinggal kat umah aku sbb dia bekerja kat KL nih umah teres kecik jek..so..dia pun share la bilik dgn aku..parents aku n makcik aku tak kisah kot..diorang tak risau..n mmg patut diorang tak risau..sbb aku pun...

Semasa mengikat tali pertunangan dengan kekasih ku aku sering berkunjung ke rumahnya untuk berborak-borak dan sebagainya. Tunang aku ada tiga orang kakak yang dah bersuami. Antara tiga orang tu yang paling cun ialah yang nombor 3. Namanya Gee. Dia nie tinggal berdekatan ngan rumah bakal...

Ini adalah pengalaman seks ku dengan cikgu sendiri. Nama cikgu tu, Cikgu Alinda (bukan sepenuhnya nama sebenar dia). Cikgu Alinda ialah seorang isteri yang dah beranak tiga. Suami dia bisnes. Umur dia Cikgu Alinda dalam lingkungan 25 tahun. Anak dia kecil lagi. Aku dah lama target...

Waktu itu umurku 11 tahun umur yang sangat muda bahkan boleh dikatakan masih anak-anak untuk mengetahui mengenai hubungan sex atau bersenggama, mendengar kata itupun aku tidak pernah dan memang sebelum kejadian itu aku tidak pernah tahu mengenai masalah sex apalagi berhubungan sex dengan lawan jenisku....

Bermula dari 5 tahun silam, ketika pertama kali saya menginjakkan kaki di Jakarta saat itu umurku baru 18 tahun dan baru lulus SMA. Sebagai seorang pemuda perantau yang masih lugu, saya ke pulau Jawa untuk melanjutkan studi dan mengadu nasib. Paman dan Bibi yang tinggal...

Akhirnya mereka bertiga nekat pulang dengan keadaan hujan yang sangat deras sekali, aku dan Tari memandang mereka dari dalam tenda yang lama kelamaan menghilang di kejauhan. Sambil melipat kedua tanganku dan duduk dipintu tenda, aku dan Tari berbincang-bincang ringan, lalu aku merasakan seperti ada sesuatu...